
Het thema voor deze week bij MMT is "gebruik je favoriete kleur". Eigenlijk heb ik geen favoriete kleur. Ik vind alle vintage kleuren leuk maar tegenwoordig ook steeds meer de heldere kleuren.Voor deze week heb ik dan ook twee moo'tje gemaakt.
This week the theme at MMT is "your favorite color". I don't have a favorite color. I love all vintage colors. But the last time I love all bright colors too. So this week I made two Moos and use both colors,
26 opmerkingen:
Wat een beauties! Prachtige kleuren en ontzettend leuke plaatjes
Wat een schitterende moo s heb je gemaakt ,een lust voor het oog !!!
Absolutely beautiful, both of them!
Schitterende mootjes Yvonne!!
Beautiful moos, love the little girl with the wings.
sehr schön
How pretty and sweet! Love them both!
Both of these are stunning.
both are wonderful,Yitte!!!:-)
ze zijn weer prachtig, de linker heeft mijn voorkeur, super achtergrond!
Both are so sweet!
Prachtige moo's!
Both have wonderful texture and colours:)
Beide zijn geweldig en wat een schitterende achtergronden.
Allebei super ;o)
MOOi zijn ze!
Wow, het zijn weer beauties geworden!!!!
Great Moo's!
Look so beautiful, Yvonne!
They are really beautiful.
These are perfect! Lovely colors, and such beautiful little elements!
Love your Moos!!:)
these are bothe really beautiful. love the backgrounds
FAB!!! Prachtige kleuren!!!
Wonderful colors
Ik vind dat jij erg mooie dingen maakt ! Prachtig !
Een reactie posten