Deze shrine heb ik gemaakt naar aanleiding van de workshop van KC Willis Altars and Shrines. Voor mij een heel eind buiten mijn normale werk en kleurstelling maar ik kon het niet laten om ook eens in het rood te gaan.
I follow your blog and love all your amazing work. This Frida shrine is gorgeous! I especially like your fabric hangings. Beautiful! Just wish I could translate your blog. Susan
6 opmerkingen:
Mooi Yvonne ondanks de voor jou wat fellere kleuren .
Lieve groet Rini
It`s wonderfull, this very strong woman should exatly be showed in such wonderfull strong colors.
xo Dorthe
I follow your blog and love all your amazing work. This Frida shrine is gorgeous! I especially like your fabric hangings. Beautiful! Just wish I could translate your blog.
Susan
Schitterend Yvonne!
Deze is weer super!!! Prachtig de rood tinten! Ik vind je nieuwe blog layout ook top!
Hugs, Nans.
wat prachtig yvonne
ben net terug van vakantie en heb genoten van al je laatste werken.
super wat je hebt gemaakt
Een reactie posten