
Eindelijk weer iets kunnen maken. Heb de afgelopen 2 weken een flinke griep gehad en had nergens meer zin in. Ook mijn inspiratie was ver te zoeken. Gelukkig ben ik weer opgeknapt en bezig geweest met mijn nieuwe passie stof, kraaltjes en eigenlijk alls wat meer enigzins gepriegel is. Ook de inchies voor Small world of inchies zijn deze week gemaakt van stof.
This weeks theme at Small world of inchies is white. I've used fabric for it. I love to work with fabric and beads the last weeks.
12 opmerkingen:
Yvonne , ze zijn weer prachtig !!!
xox Rini
Wow they are unbelievable. Stunning Inchies.
Prachtig zijn ze!
Wow , wonderful !!!!
I like your the fabric inchies.
Nicole
Stunning...such amazing detail on your fabric inchies.
Beautiful detail and texture! Wonderful inchies!
Yvonne, ik vind ze super!!!! Mooi effect geeft de stof!!!
These are just beautiful - is that a bird on the first one? Such delicate pieces of art.
Superrrrrrr!!!
Leuk om te doen he!@!!
Fantastic inchies
Great Inchies :)
Those are beautiful!
Een reactie posten